Strefa klienta

RODO

Bielsk Podlaski, dnia 25 maja 2018 roku

Szanowni Państwo,

W związku z koniecznością zapewnienia stosowania z dniem 25 maja 2018 roku Rozporządzenia 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 roku będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka Akcyjna w Bielsku Podlaskim, zwane MPEC S.A.


Na podstawie art. 12 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: RODO), od dnia zawarcia umowy obowiązują poniższe zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez MPEC S.A.:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka Akcyjna z siedzibą w Bielsku Podlaskim, ul. 3 Maja 22 17-100 Bielsk Podlaski, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000005087, NIP: 5430200402, REGON: 050213754, email: sekretariat@mpecsa.pl, tel. +48 85 731 90 30.
  2. Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, adres
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji umowy, obsługi, ustalenia/dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  4. Dane mogą być przekazywane podmiotom współpracującym z MPEC S.A. na podstawie zawartych umów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, tj. w szczególności podmiotom świadczącym usługi informatyczne, operatorom pocztowym i logistycznym, bankom w zakresie realizacji płatności, organom uprawnionym do otrzymywania Pani/Pana danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe pozyskane za zgodą z tytułu umowy przetwarzane będą przez okres jej trwania. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać przedłużony, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami przez MPEC S.A. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO (tj. na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą).
  7. Wyrażoną zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym momencie. Jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może nastąpić drogą pisemną na adres MPEC S.A. lub elektronicznie na adres email: sekretariat@mpecsa.pl.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści przetwarzanych danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  9. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - ul. Stanisława Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa).
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
  12. Podanie danych osobowych jest wymagane przez MPEC S.A. w celu zawarcia i realizacji umowy za wyjątkiem danych oznaczonych jako fakultatywne, których podanie jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania wymaganych danych osobowych jest brak możliwości zawarcia i realizacji umowy.
  13. Administrator danych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami.